Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

loan pump

smlm ptg... loan pump dr histopoint (pusat servis spectra pump) tiba... barulah rasa lega... tp still xlega gak sbb xtau bape lak kena charge nnt utk servis pump yg dah rosak tu...huhuhu



minggu lepas je... kuar duit tempah bj raya je utk 2psg bj dewasa (aku punyerler) dan 2 pasang bj syafiqah.. kena RM320.... amik ko!!!! nak bergaya sgtkan.... sape suruh tempah baju yg pakai lining2.. ni.. dah tu tempah kat butik lak tu... nak termuntah aku.. 4pasang bj smpai RM320... beli kain xsampai rm200 pun... gilor...
tetiba minggu ni pump lak rosak... tensi2!!!!

baju raya kak long syafiqah thn ini..
harga upah bj dia tu je rm100 ok.. sbb double lining!! nyesal aku antar kat butik tu..
ni kes papa suruh mama n anak pakai bj sama lah ni..
kalau x.. tiap2 thn aku bl baju dah siap utk syfiqah je... br 40 hinggit...

7 comments:

nza said...

bagus gak prkhmatn tu...cpt..

wah mahainya...baju aunty pn xsmpai mcm tu fiqah...kain rm100 ttp jahit sndiri.....brgaya sakan la anak branak raya thn nie....Akak xprepare apa2 lg...selalu beli kain n jahit last minutes....

Dilla Ady said...

mahalnye kak ilah punye baju raye tahun nih...tak sanggup gak kalu dilla nk spend sampai 300 tuk baju kurung jek..

tp takpe la..kalu akak da mmg ade peruntukan tuk bergaya lebih sket tahun nih..apa salahnye kan...raya pun setahun sekaliu jek kann bukan tetiap bulan..

lydzar said...

betul komen kawan2 kak ila kt atas tu..kalau dh ada bajet, ok jer..

alamak!! kami ni selai kain pasang pon tak beli lagi...kena cepat, raya dh dekat

Iela Fazielah said...

klau korang nak tau... ila xde peruntukan tempah baju smapai rm300 tau.. mmg gilor! dah tertempah... mana tau butik tu nak caj baju syafiqah sama harga ngan org dewasa punyer.. kalau tau.. tak antar...

huhuhu... nasi dah jadi bubur...

Iela Fazielah said...

kak nza: bj fiqah tu murah je... harga tempah yg terlebih mahal... kalau tau... baik suruh akak tlg jahitkan... er boleh ke???hehehe

Iela Fazielah said...

dilla ady: peruntukan rm300 tu spatutnya merangkumi kasut, baju jln dan lain2... tp dah terkena... nak wat pe..

Iela Fazielah said...

lydzar: gi beli baju cepat2.. kang xde org nak amik upah menjahit kang...

Related Posts with Thumbnails