Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

tengat masa i kawin dulo2...

aritu jam dah kul 12.35 mlm.. tp mata xleh lelap lak...
apsal ntah... sdgkan siang td buat keje bkn main teruk kat opis..
jadi aku masuk bilik membaca papa
tempat simpanan buku2 dan album2..
aku amik 1 album kawin ku... (ada 3 album)
alaaaaaahai... kurus je aku masatu..

tersenyum2 aku sorang2 tgk gmbar tu...
teringat masa ni sanggup xmakan... diet abis-abisan...
pas kawin terus sangkut.. ngandungkan syafiqah...
pastu bermulalah episod aku jd perempuan gemoks...
hahaha

oh ye.. cite tntg gmbar album kawin tu...
kami amik fotographer oldschool style
suma pakai filem...
jd... harap yg dlm gmbar tu jelah...
tetiba tgn ni gatal lak nak snap gmbar2 aku bertukar2 baju dulu...
pakai henpon ye... so kualiti mmg xcantik lah ye

nak tgk???
sila la...

gmbar hitam putih... mlm berinai


gambar hitam putih gak... ms hari wedding


gmbar itam putih lg.. jd puteri pahang


jd org jepun lak


evening dress


pas2 jadi heroin hisdustan lak


gambar kaler jd putri perak


last skali jadi minah jawo

hehehe..

kalau lah boleh jd kurus balik cam dulu...
berat baru 55/56kg je...
windu ooooo

8 comments:

nza said...

nostalgia indah tu.....cute n sweet sgt....

Farra Dhelina said...

best kan klu blh kurus mcm dulu2 balik!! arghhhhh

Dilla Ady said...

waaa...sume gambar cantik2 la kak..teringat ek zaman2 kawen nih..rase cam nk ulang semula jek kan..pakai cantik2 camni..

Iela Fazielah said...

kak nza: mmg satu nostalgia yg indah.. tu pasal la org ckp raja sehari kan...

Iela Fazielah said...

farra: tension kan sbb xleh nak kurus balik cam dulu... dah berthn2 akak nak kurus tp xberjaya2 gak....

Iela Fazielah said...

dilla: dilla still slim melim lg... pergilah ke kedai wedding gi amik gmbar studio... mesti best...

sall said...

ko boleh kurus apa. ngan berpuasa jgn sentuh sebiji nasi. mcm Farra Dhelina deit 99 hari tanpa nasi. Lawan nafsu pasti ko boleh kurus..aku control ko dari belakang k.

Iela Fazielah said...

sall: yo lah tu.... baru buat 2 hari xmakan nasi mcm nak pengsan aku rasa... tp kalau betul ko bg aku moral support... aku cuba buat... err stat bulan posa nnt aar

Related Posts with Thumbnails