Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

musim buah-buahan tempatan...

wah.. bestnyer arini..
td dah booking gi sabah...
pastu arini masuk gaji..... (sdg gembira ye)
pastu ada pulak kwn opis aku ni dok niaga buah-buahan tempatan
hasil dari kebun dia...
buah Duku, buah rambutan & buah manggis
beli 1 kg RM6.00...
beli 2 kilo... RM10.... soooo nak beli yg mana???

adussss bestnyer.... aku beli buah rambutan & buah duku 1 kg = RM 10...
ptg td jam 2 dah dpt buahnyer..


yum..yum..yum....
bestnyer....
ingat ptg ni nak bl dorian...
tp dah ada buah duku & rambutan tu...
esok2 jelah beli dorian tu... jom mkn!!!

10 comments:

lydzar said...

haah kak, jgn beli dulu.

abeskan dulu duku ngn rambutan tu..kang kalau beli semua serentak mmg tak abes
terbuang kan

Farra Dhelina said...

wahhh mamam buah2 an! mtk sikit! ;p

Iela Fazielah said...

betul tu lydzar: mkn satu satu.... kang ada gak yg terbang je kang

Iela Fazielah said...

farrah... meh dtg umah.. akak jamu mkn buah

sall said...

nyam3. beli doian di warung aku k. nnti aku bg discount.

Iela Fazielah said...

loor.. lupa lak abg mu jual dorian.. .tp dah bl la smlm... xleh tahan... tiap2 ari syik jeling kat dorian tu

nza said...

xthn tgk buah rambutan...feveret tu....
bestnya nk g jejln..kalu g sabah jgn lupa g bazar philipina tu...conform abis dut beli gelang kristal...hu...

Fieza79 said...

lebey suka duyan dr buah2 len...tp duku pon faveret gak tu..

Iela Fazielah said...

kak nza: kena singgah pasar filiphine ye.. insyaallah... kena simpan duit byk2 nih.. ila tau akak mmg suka makan rmbutan..hehe

Iela Fazielah said...

fieza: ila suka mkn dorian tp bkn byk pun.. 2-3 ulas pun dah rasa full tp.. lebih suka mkn bila dah masak serawa.. cicah roti.. mmg besh!!

Related Posts with Thumbnails