Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

"Contest Tudung Kesayangan ku"

Aku suker betul contest ni... anjuran aleeyahttp://aleeya01.blogspot.com/2010/07/contest-tudung-kesayanganku.html..... sbb aku mmg suka pakai tudung ariani....

ini syarat penyertaan nyer:

Syarat2 nye senang je...

1. Of coz mesti ada blog sendiri, terbuka pada follower blog aku sahaja dan bukan lah pemenang dalam contest aku yang terdahulu - yess i ada... n 1st time join nih
2. Amik satu pic korang dan begambo la ngan tudung yg plg korang ske pakai k. Then takyah wat entri panjang lebar..pas post satu gambo korang dan tudung cun korang tu...korang tag lak 2 kwn korang utk wat contest ni gak ..(pas siap semua link kan entri contest korang kat entri aku yg ni supaya aku senang nak check nanti)
 
~ ini gmbar ku bersama tudung kesayangan ku ye.... tudung ni smpai nak lunyai lah aku kerjakan... siap beli selai lg nih warna yg sama...
aku nak tag:

1, salldann
2. lydzar

sila buat ye...


3. Link kan kat sidebar u olz banner contest aku tur - okeh

4. Contest ni berjalan dari 1 Julai hingga 31 Julai 2010 dan pemenang2 akan dikontek thru blog masing2...
5. Hadiah pertama, kedua dan ketiga akan menerima hadiah masing2 sorang satu tudung ARIANI yg original dari harga2 yang berbeza. Means tu phm2 la yer, tempat pertama tudung Ariani dia mahal sikit la dari tempat yg ke 2 dan ke 3 huhuuu...

Kesemua tudung ini adalah yg baru okey ..bukan yg terpakai tauuu hehhehehe

jom join ramai... boleh klik kat sini ye

7 comments:

lydzar said...

kak ilah, saya tak pernah ada tudung ariani..so cemana?

tudung2 awning yg ada, tak menjadi feveret pulak dah...

kalau letak gambar ngn shawl boleh ke? sekali disqualified huhuhu..buat malu ai jer kihkih

sall said...

Alamakkkk...kena lagi...

Iela Fazielah said...

ala lydzar... letak je.. penganjur xckp pun jenis tudung.. dia nak bg adiah tudung ariani je.. kalau menang.. bg kat akak

Iela Fazielah said...

sall... ko cun pkai tudung ala2 ariani... cpt join

lydzar said...

ahahhaha..yer la sgt menang..hahahaha..ok nnt saya carik tudung yg sesuai

Aleeya said...

ilah, tq join contest ni yer :))

sedondon da tu tudung awk ngan baju hehehe

jgn lupa tunggu cabutan betuahnye nye :))

Iela Fazielah said...

tq aleeya... hopefully ada tuah.. hahaha

Related Posts with Thumbnails