Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Keronsang Avon

aku suka sgt beli keronsang Avon ni...
tp bukan yg jenis besar2 tu...harga dia pun mmg BESOR2 gak la
hehehe
aku suka yg kecik2 nyer...
set 3@ 4 pin yg kecil2 dan comel2..


kalau nak tau.. tiap2 bulan...
asal ada je catalog baru Avon..
aku mesti tgk kat page belakang ni...
tgk keronsang2 yg cantik2 utk dibeli...
tu xcampur lg bl bra menyusu Avon utk buat pakai tido mlm
dan sarung tangan or payung.. mmg suka sgt...
korang lak????

ni baru soping avon ni...
xmasuk lg kalau dah bukak catalog cosway & leno... lg byk aku order..hehehe

2 comments:

lydzar said...

wah, mesti berlambak-lambak stok brooch nih..

mcm sy tak boleh ada koleksi, sbb kompem akan hilang, yg tinggal 2-3 yg selalu guna je..yg lain ntah kemana

Iela Fazielah said...

xde la melambak2 lydzar... akak pun 2x5 kamu gak.. tu yg rajin bl tu...

Related Posts with Thumbnails