Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

brg baby dah ready... aku lak yg mengelabah

since ari isnin aritu aku dah ready masukkan semua beg2 bj baby n bj aku dlm kete
sbb since ari ahad tu perut aku agak mengelodak 
kejap2 rasa mcm nak terberak...
kejap2 ok....
tp smlm ok la pulak...
hari ni jadi balik...
kejap perut rs tegang n mcm nak terberak..
kejap kang ok...

kalau ikut due date kat mesin ultrasound...
lambat lg nak bersalin..22 hb Mac nnt...


kwn opis yg due date dia lebih kurang tarikh aku dah terberanak dah mlm smalm..
anak pertama lg tu...
relex je dia...sbb memula dia dpt show...
gi Hospital serdang.. br bukak 1cm...
ptg smlm dtg balik dah bukak 3cm..mlm tu terus beranak...xde sakit2 pun...

aku lak... rasa mcm dah lupa camne rasa kontraksi...
ms syafiqah dulu mmg aku rs sakit kontraksi...
ms irfan beranak xsakit lansung...
yg kali ni lain mcm pulak...baby sgt aktif bergerak...huhu...

dlm ms yg sama harap nak sgt lahirkan baby ni awal...
mlm2 smapai termimpi2...mimpi dah bersalin..
tp kekadang harap biarlah baby lahir ikut tarikh due date..
macammanapun... aku sentiasa berdoa moga mudahlah kelahiran baby nnt..
tanpa sebarang masalah... baby pun sihat, cukup sifat dan panjang umur...
amin...

8 comments:

mummy_ayu said...

mesti suspen & berdebar2 kan..
apa pun..semoga semuanya berjalan dgn lancar key..apa2 update tau...

kasihibu said...

walaupun lela risau, akak yg baca entry ni seronok pulak, sbb teringgat masa mengandung dan hendak bersalin
semoga semua selamat ibu dan anak dan di permudahkan
Insya'allah...

aanie said...

semoga dipermudahkan semuanya....amin....

alyyani said...

kak, pantang mana nanti? bole lah nak visit nanti. :D moga semua dipermudahkan ye. amin...

zailamohamad said...

samalah ngan aku, even anak ke 3tak tido malam sebab neves..hahahaha

apa2 pon moga dipermudahkan segalanya:)

Iela Fazielah said...

aanie: tq.. mudah-mudahan...amin

Iela Fazielah said...

alyyani: akak mcm biasa.. pantang sendiri kat rmh ku syurga ku.... momok tlg jg akak je...

Iela Fazielah said...

zaila: tq... setiap kali nak beranak mesti nerves kan.. takut mati je... kesian kat anak2 xde ibu nak bela...

Related Posts with Thumbnails