Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

soping baju baru di Poney...

ok...ni n3 smbungan aku soping brg kat Mines ari jumaat aritu..
brg pertama aku bl adalah stand Mixer kan...
2nd brg adalah 2 helai bj di butik Poney Mines..
mmg dah lama aku nak blkan bj jalan baru utk syafiqah..
sian dia....lama betul aku xsoping malahan tukarkan bj br utk dia..
gown n skirt dia semua dah senteng2...
pastu asyikla pakai t-shirt n jeans yg sama...

kebetulan skrg ni tgh buat promo...
buy 1 and get 1 free.... aku pun sambar la..
baju yg aku blkan adalah 2 helai gown..
leh pakai dgn seluar pun...
aku panggil gown la.... xtaula kot ada nama lain kan bj ni




ni rupa dia


close up sikit...


bj biru tu harga dia RM139...
while bj corak2 tu harga dia RM119...
dia kira bj yg paling mahal... so byr harga bj biru dpat la bj bunga tu free..
kira ok la.... 
utk bj latest collection... members dpt less 15%...
tp malas nak bl...design mmg cun2....


tgk saiz apa syfiqah pakai...
umor br 6thn...tp dia pakai bj saiz 9-10 thn ok...
bj ikut saiz sebenar bdan dia mmg xleh pakai..
semua senteng n ketat.... beso betul badan minah ni


eceli minggu lepas au aku ada bl selai gown lg sebenarnyer kat jusco..
jenama Soda Kids..
gown jeans ni 50% less...tu yg sambar tu...

so..utk whole year this year...syafiqah ada 3 helai bj baru...
seronok rasa...

meh tgk fiqah merasmikan bj dia ms gi Cash Converters aritu ye

pss: abaikan 1 cermin yg dah tercabut kat dinding tu.... hehe...


No comments:

Related Posts with Thumbnails