Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

irfan motak.....

dlm tempoh 2 bln... rambut irfan dah panjang...
ari sabtu aritu papanyer irfan gi gunting rambut
dia bwk irfan skali...
yg mamanyer irfan ni mmg dah pesan awal2...
potong mcm aritu.... no 3 punyer style...
dgn muka toya kata papanyer... "iyelah..... ikut suka hati saya lah..."


muka last dgn rambut dah panjang...
mmg buruk kalau irfan rambut panjang...

skali dia balik.... 
aku terkejut beruk siap menjerit lagi...
sbbnyer...
bila tgk rambut irfan...
irfan botak giler....

papa jahat...!!!!
dia gi potong rambut irfan gaya 2...
kalau gaya 1... kompom botak licin kilat2...

rasa lain mcm pulak tgk dia botak balik...
nampak lekuk2 kepala dia...
tp kemas!...

gaya rmbut no. 3 yg dipotong bln 12 aritu...
kira ok lagi la kan...
ada gak nampak rambut hitam2 atas kepala...

yg ni nampak hijau2... tensi2...
irfan ketiduran ms gi bday party ian ari ahad lepas...

7 comments:

mummy_ayu said...

tu la..dan nak balik baru bgn bangun ..

Iela Fazielah said...

haha....dah bgn xmau mkn pulak...

NzA said...

botak pn ensom apa...abg farouk pn botak dikerjakan si ayah juga...skrg p sk pakai songkok..katanya malu kwn ejek...hu.hu.hu....

Adyshariz said...

sib baik tak licin..haha..sabor jelah papanye

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

botak tapi tetap encem k, baik je dia potong rambut tank nagis pun ek

damien said...

ala sekarang je kena botak start umur 4 tahun nanti dah nak ajar simpan rambut. ekor mesti panjang macam papa dia.

Iela Fazielah said...

damien: poyo lah awk.... nak berekor konon!

Related Posts with Thumbnails