Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

lama betul xlanggan novel dr kaki novel

br td settle bl 2 buah novel dr kaki novel....
sepanjang 2 bln lepas...
aku byk pinjam novel dr kakak aku je..
malas nak bl sendiri....

novel yg aku br je order td adalah...


dan 



manakala ni novel2 yg aku dah bc hasil pinjaman dr akak aku...
ada lg yg aku lupa nak snap gmbar... nama novel tu pun aku dah lupa...haha



4 comments:

zailamohamad said...

rajinnya Ilah baca novel..dalam pantang nanti pulun baca novel ya:)

mummy_ayu said...

aku kah juwita? sgt best..baru abis baca..
Cinta Ikan Buntak & Kambing Liar..mcm best.nanti update ek..best ker tak?
sama ngan Ayu, dah lama gak tak order online..nie baru berjinak2 ngan Karya Seni..best gak...
banyak tukar2 ngan kengkawan jugak..

- dieyana - said...

awak memang kaki novel la iela..bagus!

- dieyana - said...

awak memang kaki novel la iela..bagus!

Related Posts with Thumbnails