Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

aktiviti beli tab

saje snap2 gmbar ms bl tab ari semlm...
cina yg salesman ni blur2...
siap tanya...apsal u amik gambr?
muka sy ada ka?

aku ckp la nak msk blog...
muka dia xde... amik gmbar setakat leher je..
risau dia..

seronok bertab ni ye....
kejap2 on....gile tgh kemaruk ni...
baru pakai sehari...haha...
masih lagi dok belek2 tab ni...

layan gmabr 3 keping...

ms nak pasang screen protector

tuan tanah kedaung syok sendiri...

suasana kat kedai SAMSUNG mines...

lepas sejam lebih... balik rmh
ini le brgnyer


10 comments:

Mooniqueen said...

Best bestkan feel beli sendiri... Takde rzki nak beli sendiri...

sall said...

nak satu...

mamalieyna said...

nak jugak....huhu~

Nadra Farissa said...

dah ada tab dah~~ sonots nyer... ni anak2 yg main lebih nanti.. hahaha

Aleeya (Yaya) said...

bestnye da ade tab...aku stil pakai bb hehehe ..geram lah tgk tab..tgk org opis ramai da beralih dari bb ke tab neh...

Iela Fazielah said...

nadra farissa: bebudak berdua tu xmerasa la nak pegang tab ni...tgk dr jauh jela...

Iela Fazielah said...

aleeya : ila tukar sbb dah alang2 nak bl hp baru... Hp lama asyik on off sendiri n hang...kalau x mmg xterbeli la

Iela Fazielah said...

aleeya : ila tukar sbb dah alang2 nak bl hp baru... Hp lama asyik on off sendiri n hang...kalau x mmg xterbeli la

.:nhalilah:. said...

waaahhhh.. tab 7 inci.. senang nak online..

Iela Fazielah said...

nhalilah: kak tab 7.7 tau...:D

Related Posts with Thumbnails