Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

sehari sabtu tgk binatang di Zoo Negara..

ok....nak smbung story mory
kisah sehari sabtu di zoo negara
dah lama xpegi..
niat sebenar nak ke aquaria..
entah camne adik n kakak aku sibuk nak ikut pulak
pastu siap request mintak tukar plan suruh gi zoo..sabar jelah
jgn tak tau...adik aku bkn budak skolah lg ye.
semua dah beso begadang...dah nak kawin pun
peel mcm budak skolah...laya jellah..

kalau ikutkan aku n hubby...
last dtg zoo ms syafiqah umor 1thn lebih..thn 2007..
syafiqah lak, dah kali ke dua dtg..
last year  dtg dgn geng rombongan tadika Ho...
kali ni msk kali ketiga la dia terjah tgk kwn2 dia kat zoo ni
irfan n imran kira 1st time dtg la ni..

ok..kiaorg gerak dr serdang lepas sarap kat maulana bistro jam 9.30
jam 10.30 dah smapai...
nak kejarkan tgk animal show jam 11pg...
mmg sempat la...

ni gmbar ms pasang band tiket kat tgn


ni..kami dah msk dlm zoo..
kena bwk 2 stroller..irfan mmg xmau jln..
dari kecik ke beso...stroler utk irfan mmg wajib ada!
my siblings xsampai lg..
janji jam 10.30 kat zoo....call tanya kat mana..??10.30 br nak kuar rmh..
xleh pakai betul janji dgn diaorg ni


terus pegi ke tempat pertunjukan aninal show depan aquarium besar

ramai kanak2 sekolah tadika kemas je...

budak bertiga..
masa ni dah rasa panas sgt..
so..ke kedai cenderamata bl kipas
setiap sorang dpt sebuah kipas angry bird!

aktiviti animal show..

pastu dtg la my siblings ni...
br la havoc sikit


abis show jln2 tgk ikan lak 


eh..byk gmbar sendiri da dr gmbar binatang...
next la tunjuk gmbar binatang..
tp mmg syok ke zoo ni..
w/pun penat...tp berbaloi...
fun sgt2...
smapai skait2 kali la jln2...


budak berdua ni sibuk mengejar burung nu...

dan pengalaman terbest...
kasi gajah makan tebu...

last but not least..
me with my lovely children 
n


our big family kini...
lengkap rasanyer

2 comments:

mummy_ayu said...

best tu jalan2 zoo..tapi penat plus panas....tapi kids memang seronok...
Ayu dah duduk seremban nie..dah slow sikit la ke KL

Iela Fazielah said...

aah..mmg penat la tp fun... Layan bebudak jelah...ila pun jarang turun kl ni

Related Posts with Thumbnails