Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

imran batuk + selsema

aduhai...sedih n luluh hati bila tgk si kecik ni batuk n selsema
bknnye apa.. baby kan xleh mkn ubat..
pastu bila selsema dgn hingus meleleh n tersumbat..
lg kesian kat dia...
ni dah seminggu lebih gak la imran batuk2..
smlm xleh tahan....bwk jugak imran gi jumpa doctor
tp tu lah..bak kata doctor.imran xleh mkn ubat
kena byk2 kasi minum susu ibu n tepuk dia
alhamdulillah lungs clear...
cuma ada kahak kat tekak dia..
kena pulak selsema...mmg la dia xselesa..
dah 3 mlm tido tnpa aircond...
alahai..sian anak mama..
harap anak mama cepat sembuh...
2 harini imran off ke taska..
mama jg sendiri...
tp terfikir...taska ke penyebab dia batuk n selsema lg teruk??
emm..entahla.. tp yg nyata..imran batuk bawaan dr papa dia...

8 comments:

ieedaz @ mama_isha said...

alahai ciannyer imran..moga imran yg gebus ni cepat sembuh ya..!

lydzar said...

anak2 yg duduk taska, mmg normal la kena batuk demam selsema mcm ni kak. sabar ye.
akak boleh amek vitamin C utk disalurkan kt dia.,insya allah it helps utk percepatkan dia baik dari selsema tu

zailamohamad said...

alahai kesian baby..untie doakan moga cepat sembuh ya!

sall said...

cepat sembuh sayang..

Nadra Farissa said...

auntie doakan irfan cepat baik ya... syiiannn dia...

- dieyana - said...

kesiannya, si kecik selesema, kita yang dewasa pun tk selesa, apatah lagi anak kecik

kasihibu said...

sapu kunyit tua di hidung dan sapu minyak yuyi dekat ubun ubun

Iela Fazielah said...

kasihibu: thanks bg tips..nnt ila buat...

Related Posts with Thumbnails