Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

mengukur IKEA

isy..lama tol xjejak IKEA ni...
rasa dah setahun kot..
last soping brg kat sini ms msk rmh baru ni lah...
pastu mmg xjejak kaki kat IKEA ni..
kalau xpasal xjd masuk ke KidZania tu...
mesti xdone nak jejak ke IKEA ni...

ok...malas citer byk2...
layan  gmbar je...
dah alang2 dok ikea..
aku mmg ada niat nak buat bilik syafiqah kan..
dia dah 6 thn da...kena dok bilik sendiri...
tp dia nak berteman..ok la...dok la dgn irfan nnt...
tp katil utk irfan semua xde lgi...
so gi Ikea ni aku bl brg2 basic dulu...
katil xbl la...
nak bl rak buku billy pun xeh sbb kete xmampu nak bwk dia..
sbb aku gi Ikea ni bkn berdua...tp ber4 dgn adik-adik aku..
owh jgn xtau.... kami org mengukur Ikea ni smpai 6 jam ok...
dr jam 10 pg sampai 4ptg..
mmg kaw2 jln...belek sana sini...

dah layan gmbar je....

kasi budak pompuan ni hepi... 
org tgh frust ni... suka dia dpt main masak2..


pastu mkn2 kat sini...
berketul2 chiken wing dia mkn...

hi... jrmput mkn tat....haha

pas 5jam dok round dlm ikea... 
lepas byr.. layan mkn ais krim lak...
skrg ni semua kena self servis..

owh sedapnyer ais krim free org blnja...

last skali...
hasil borongan di Ikea....
xdpt beli Billy Book case je sbb kete xleh msk
nnt next time dtg lg..
rak buku tu nak bl jugak..
nak simpan novel.....daaaa


3 comments:

sall said...

Memang perhabis duit kalau pi ikea kan. Rambang dan juling2 anak mata ni dibuat. Semuanya cantik2. i like IKEA.

Iela Fazielah said...

betul kak...tempat perabis duit terbaek adalah IKEA..haha

Nad @ MamaZN said...

saya pun suke pi ikea
ikea mmg le best ;)
umo 6thn tp syafiqah nmpk cam dah darjah 2 ;)

Related Posts with Thumbnails