Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Imran dan bergolek diusia 2 bln>

owh..sungguh terkejut aku smlm ms jemput Imran blk dr nursery..
cikgu dia ckp...
"kak, Imran dgr je bunyi kete akak, dr terbaring terus dia meniarap"
aku terkejut dgr statement cikgu imran...then tanya balik.
"Imran meniarap??"
then cikgu dia angguk n jwb " aahh...akak xtau lg ke? Imran dah boleh golek2..."
"dia dah boleh terlentang sendiri dan meniarap..."
pelagi??/ mmg aku suka la dgr..
this week, br 2 hari mama hntar imran dok taska, dah ada perkembangan baru
so...secara rasminyer semalam 19 Jun 2012..
Imran dah boleh GOLEK
mlm smlm..aku letak imran atas katil n tgk je dia layan diri
n serius ok.....mmg dia golek sendiri...
sukernyer aku!!!!!! (mak terhover lebih)

sory eea....gmbar xde...
puas cr h/p smlm mana aku letaak..
pg ni br jumpa ms nak antar imran gi taska
h/p n handbag tetinggal dlm kete ok....lupa bwk kluar...
sib baik selamat... kete dlm pagar rmh..huhu

4 comments:

Aleeya (Yaya) said...

caya ah iman..teruskan latihan amali lagi hehehe jap je anak ni membesar kan..tak terasa kdg...

manja209 said...

salam kenal
awlnye imran niarap...org tua2 ckp kalu bdk niarap cepat maknanye dia ringan n cepat semua..:)

Iela Fazielah said...

Aleya: btl tu, mmg xterasa:-)

CheNamNam said...

wahhh hebatt...!!cayalah br dua bulan kann..kang tak lamer lagik jenuhlah mama diyer nak ngejor diyer...:P

rindunyer nak main ngan babyyy....:(

Related Posts with Thumbnails