Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

tinggal seminggu je lagi

owh....pejam celik dah nak abis tempoh 90 hari confinement day aku ye
seminggu je lagi nak keje dah....
21hb ni stat masuk keje blk
kalau xamik cuti awal 8hari aritu..
awal bln 7 nnt br stat keje...
tp xpe..yg penting...masa aku msk keje nnt aku terlepas dr kena Audit SIRIM
selamat!!!!
stat smlm semua org kat opis berhempas pulas mereadykan diri utk ISO
selamat ai! hehe...

n this week sdg ready kan diri utk next week nak keje
antaranyer...dok oter bj kurung yg sempit kat bahagian dada..
every time lepas ngndung...mmg itule masalah utama..
kali ni masalah lebih besar sbb kawasan dada sgt2 sendat ok
ni pasal last tempah bj ms badan dah berjaya turun sampai 10kg
now abis confinement..masih ada 5kg lg nak pergi ke berat b4 bersalin
kena pulak menyusukan anak...lg la B****t ni besar..
hmmm...sabar jelah..

masa-masa nilah sang mesin jahit memberikan jasa..
kalau x..terperuk jelah dia dlm almari bertahun2...huhu

2 comments:

mummy_ayu said...

kejab je masa berlalu..untung la Iela pandai gak menjahit..Ayu nie..pandai tempah jer..nasib Ibu pandai jahit..leh minta tlg kat Ibu jer..

Iela Fazielah said...

mummy_ayu: utg lagi ayu sbb ibu pandai jahit...ni ila kena buat sendiri...xbest!

Related Posts with Thumbnails