Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

masa utk slim semula - with Premium Beautiful!

hmm..today dah stat program slimming..



selepas setahun xberdiet gara2 terpregnent...
since 1 bln lepas....lepas je melaburkan duit pada Premium Beautiful..
hasil mmg memberangsangkan..
mmg xrugi spend RM2K utk bl PB...
dlm tempoh sebulan aku pakai PB dpt turun 4kg...
tp mmg pakai PB ni kena rajin la..
rajin pakai n rajin basuh...huhu..
kalau xrajin n istiqamah...mmg xleh berjaya...




tp loose KG tnpa loose inci badan xde makna gak...
badan mmg ringan tp xde shape.. pastu mengeleber..
xmau la aku
so..kena usaha lebih sikit disamping melabur lagi..
apakah??? adalah...biarlah rahsia...



dlm ms yg sama..susu badan nak kena maintain production dia...
mmg susah...tp aku tau..mesti boleh...
mkn kena jaga... minum kena byk..
badan slim, kg turun....susu maintain....
ILA FAZILAH..u can do it!!!
aim aku...raya ni dpt berat @ least 60kg..
@ least la..yg pnting berat below 65kg..
byk nak kena buang ni...
last aritu ah cecah 63kg dah..tp terngandung lak..
last smapai nak bersalin aritu berat aku cecah 87kg..
korang kirala bape kg aku gain..haha
xpela..nak wat camnekan...yg penting dpt baby comel n sihat
so..kali ni usaha lg utk kurus..

owh..2 hari lg nak keje balik...
rasa xpuas nak cuti2, goyang kaki...tgk tenet, tido n jalan2....
waaaaaaaa!

4 comments:

mamalieyna said...

pelaburan dh buat, so kena berusaha tuk jayakan lah ye..hehe~

yes, u can do it! chaiyok2x.. alooo dh nak kerja ye..sian imran nak kena tinggai dah..

sall said...

chaiyok sama2 k.

- dieyana - said...

wah iela, semoga berjaya ya!

mummy_ayu said...

wah...caiyok..caiyok!!!

pasal teoung tu..Ayu guna tepung KFC jer hari tu..konon nak kasi sedap..tapi..ok gak rasanya...sebenarnya tak ingat tepung apa, rasanya tepung gandum jer..

Related Posts with Thumbnails