Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

dinding ku dah cantik semula...

salam pagi isnin...
hari ni aku gi keje gumbira sgt..
eceli hepi dr pg smlm...
sbbnyer.... dinding ku yg rosak catnye telah cantik semula
TQVM to my beloved hubby yg tolong cat semula dinding tu
n....... tqvm again sbb dah selamatkan poket mama dr kuar duit utk tukar wallpaper
beriya2 hubby ckp.... "biar sy cat balik... awk bl lg setin cat... xyah buat wallpaper tu... membazir"
huhu...sib baik aku ni jenis dgr cakap....

selepas sejam hubby mengecat....
hasil dr jari2nyer yg miracle....
v
v
v
v
v
v
v
v
wallla!!!

terus cantik semula


tgk ha...
siap dah bukak lampu pun mmg xnampak kesan... mmg cantik giler aku rasa
pastu kena pulak dgn pintu kabinet tu...sama kaler
abaikan sofa aku yg masih dok dlm plastik lg...
sayang betul nak bukak... hahaha
eceli rmh lom rasmi duduk lg ea

n... FYI.... wall cabinet yg tergantung cantik tu baru je pasang tghari smlam...
mmg aku tempah simple giler...

sbb kat living hall ni bkn tempat utk menonton tv...
pintu dia matching dgn pintu cabinet dapur
org lain smua tempah dgn wall panel bagai... mmg cantik kalau ada wall panel tu
tp harga...fuh semangat.... beriban2 ok..

skrg ni kapla tgh pikir nak letak ape kat sini utk mencantikkan dinding ni
dlm hati cdgn nak letak 2 @ 3 wall rack kaler putih atas cabinet tu
pastu nak gantung gmbar diantara wall rack n wall cabinet tu...
tp tu lah.... itu cadangannyer... korang rasa ok ke tak???

kot korang ada cadangan lain ke....
meh kongsi idea mendeko dgn aku...
i need ur opinion.....
plezzz

p/s: esok nak gi ikea... jln2 cari idea mendeko.... sambil soping barg dapur...

12 comments:

Cik Jue said...

cantik warnanye....

Iela Fazielah said...

tq cik Jue... bg lah ila idea mendeko...

mamaqari said...

hehehe..selamat duit ilah..dh settel problem=)

Iela Fazielah said...

mamaqari: betul tu.. selamat duit n settle masalah... lega uuuu

AkMa said...

cantinye wall deco ila..merah menyala..hehheh...

Iela Fazielah said...

AkMa: tq akma.... hehe... merah kan warna pembakar semangat... suke ngan hasil kerja AWD... love that wall cabinet

nza said...

mmg cantik!!!!!

Iela Fazielah said...

kak nza: tqvm...heheeeee

mummy_ayu said...

cantik dear..kalu letak family pic..frame kan besar sikit..cun gak kot..
tak pun letak jam yg cun..

Iela Fazielah said...

mummy_ayu: betulla... letak pic family kan... jam tu pun ok gak... tq dear...

MamaYatie said...

cantik tur! save duit..hehe..tak sabor nak tunggu n3 umah ila dah siap sepenuhnya

Iela Fazielah said...

mamayatie: kelakar la... neway.. tq ea....

Related Posts with Thumbnails