Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

yeay..!!! esok cuti!!!

wah2.. berita gumbira utk semua rakyat Malaysia ye...
ESOK 31/12/2010 CUTI!!!

p/s: serius aku br tau pg ni bila samapi opis...
      serius jugak aku ckp aku xminat bola langsung..
      semalam semua org opis dok tgk kat screen besar sambil jerit2.. aku maintain je buat keje..
      kejap2 je jeling kat tibi.... sampai separuh masa pertama aku pun balik rmh
      boleh pulak smapi rmh laki aku boleh tgk bola sambil layan CSI..
      aku.... korang xyah tanya,... letak beg terus basuh pinggan bagai....
      pastu mandi, n terus layan CSI Miami sampai abis ok... pastu tido...

bkn tak sokong... sokong tp xbape minat je...

2 comments:

zahira said...

my ofis mmg esok cuti sbb new year on Saturday...:-)

Iela Fazielah said...

best kan esok cuti...:D

Related Posts with Thumbnails