Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

tgk je dah dpt agak dah....

n3 ni nak cite lepas2 yg aku xsempat nak story mory kat korang
malas nak cite panjang...
aku letak gmbar ni je korang mesti dpt agakkan??


tp kot xleh agak jugak... leh rujuk kat n3 ni dulu..
baca dulu kemudian baru tau kenapa aku tepek gmbar ni...hehe
tp xpe... kalau mlas baca... boleh view ke bawah lg...
>
.v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
dan lagi
v
v
v
v
v
v
vv
v
v
v
vv
v
v
v
v
v
*     *
o
v
v
v
v
dan lagi
v
v
v
vv
v
v
v
v
v
v
v
v
v
o
o
o
o
o
o
o
o
o
o
o
oo
o
o
o
o

ni ha...
dok oter langsir senteng ni...
silap sendiri... salah bg ukuran... tersenteng 3inci...

lepas dah outer...
o
o
o
o
o
o
o
o
o
o
o
o
o
o
o
o
o
o
o
o
o
o
o
o
o
v
v
v
v
vv
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

ha.. baru lah ok....
kalau x.. mcm masuk rmh br pas banjir lak...(kata kwn aku nih..)

eceli.. aku br ourter langsir sekeping ni
ada lg sekeping xusik lg...
dok la tergantung dgn cantik kat sebelah langsir yg dah outer..
sebelah ok.. sebelah senteng.. lontak le..
xde org dtg rmh pun lg...
kot dtg pun xpasan kot..sbb terselindung kat blkg sofa..
tp kot korg dah bc.. sure korang tau kan.. hehe..
sysyshhhhh.. diam2 tau!..hehe

4 comments:

Farra Dhelina said...

pndainya akk oter lgsir..klu sy lah..hermmm mmg hampeh...mmg tak jd langsir la jwb nya

Iela Fazielah said...

farra: kena la berusaha mengoter sendiri... nak hantar kat MAcy balik kena byr la pulak... lugi ooo..

nza said...

bab2 nk oter nie kena tunggu mood dtg br menjadikn ilah....

Iela Fazielah said...

kak nza: betul tu... tu yg buat 1 by 1... tunggu mood mari... kot dtg mood tu bln depan.. bln depan le br pegang.. hehehe

Related Posts with Thumbnails