Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

kenangan terindah & terbest!!!


korang dpt cari tak aku kat atas???
hehe.. korang nak tau tak.. ini lah kursus & kem terbaek yg aku hadir..
sgt2 fun & excited!!

FYI.. minggu lepas 8-10 Disember opis ku buat 1 bengkel
aku le urusetianyer.. hehe
Bengkel ni bertajuk Bengkel Amali Krisis Perawatan & Pengurusan Bencana Alam anjuran opis aku Pusat Kesihatan Universiti UPM..
tujuan bengkel ni dibuat utk mendedahkan staf PKU tentang pengurusan bencana..
how to manage n control mangsa2... silibus 100% dari Bulan Sabit Merah Malaysia
aku mmg dah biasa dgn bengkel ni.. kalau kat Bulan Sabit kami panggil Kem Bencana Alam
so.. tenaga pengajar kami jemput dr Bulan Sabit Merah Malaysia Ibu Pejabat KL

byk la ilmu2 yg org PKU dpt gain...
utk makluman korang gak.. UPM akan membentuk 1 Emergency Respond Team dan akan melatih staf2 UPM dlm misi bantuan kemanusiaan  dan persediaan jika berlaku bencana
so perintis dia compom PKU dulu kan

antara perkara2 yg kami belajar aritu...

cara nak set up field clinic... giler payah nak naikkan khemah ni

pengurusan mangsa &  ambulans


naik & bongkar khemah... dan memasak berkelompok..

mmg fun la kem ni..
aku pun dah xmcm mak org anak 3... rs mcm budak muda lak..
terlari2...terlompat2... terjerit2... huhu

jom layan gmbar ek!



sekian...

6 comments:

nza said...

tgk pic pn dh nmpk cam best jerrr....

Farra Dhelina said...

ni la untung nya org keje gomen kan, berpeluang nak gi kursus sana sini.. kita tak merasa pon kakkk..

Iela Fazielah said...

kak nza: tu pasal la gambar tu letak paling awal..hehe.. nak tunjukkan kemeriahan

Iela Fazielah said...

farra: bkn semua jabatan pun yg leh dpt mcm opis akak ni yg rajin bw staf gi kursus... ada jabatan tu.. kursus ni xde pemberat pun./..

MamaYatie said...

happening la nengok gambar 1st tur..hik3x..dengan jayanya dpt cam iela..seronok kan dpt join kem sewaktu dgn ni..keja swasta ni tak merasa la..

Iela Fazielah said...

MamaYatie: :D kemeriahan berkursus yg xdpt digmbrkan dgn kata2.. hanya tru picture...!!

Related Posts with Thumbnails