Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

aktiviti budak berdua ni

skrg kan...
irfan sgt2 lah keletah...
setiap hari ada je benda dia nak buat
kalau dgn kakak dia asyik la berebut barang 
apa kakak dia buat dia pun nak buat
pandai lak tu buat request nak itu ini

tp aktiviti yg irfan n syafiqah paling suka buat adalah naik kuda..
yg jadi kuda mestilah kakak dia kan
si irfan jd penunggangnyer...

ni aktiviti mlm smalam...
siang dedua dah tido puas2 lepas balik dr Midvalley..
mlm.... lansung xleh tido...asyik main je
smapi jam 11.30 mlm pun xtido lg..
atas katil pun leh main kuda...
jom layan aksi budak berdua ni ye

 irfan dera kakak dia...
kakak dia pun suka sgt buat mcm ni
 tgk.. punyerlah happy dpt gurau senda
mama dia ni risau kalau terjatuh ke bwh katil je
 tgk... bila fiqah dah penat.. dia baring kejap..
pastu main balik
 see irfan...happy betul

mcm nilah peel diaorg berdua setiap hari
yg mama dia ni xabis jerit2 risau kalau main tu ganaz sgt
xpun takut jatuh ke..
main kuda tu dah bape kali irfan tergolek.. ada skali tu smpai pecah2 bibir...
tp inilah penghibur kita kat rmh kan???? 
* _______*

6 comments:

Farra Dhelina said...

tu la..terjerit jerit pu..ni la penghibur kt kak..

Zur@ZaRi said...

suker tgk anak2 kalo happy kan...
enjoy jer kan..

Jom baca: Love code

Dilla Ady said...

ni yg rase cam nk tambah sorang lagi nih...opsss...hihihih

Iela Fazielah said...

dilla: harus tamabh.... menambahkan kemeriahan di rmh.. hehe

MamaYatie said...

takder dia org sunyi abis idup kita kan...huhu

Iela Fazielah said...

MamaYatie: betul tu... org nak pinjam anak sehari pun ila xsanggup nak bg... lebih2 bila tgk dia tido... rasa xsamapi hati.... aman je tgk budak2 tido kan

Related Posts with Thumbnails