Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

kolam mandi n taman tema air free kat The Mines..baru aku tau!

korang...
pernah pergi The Mines Shopping Fair...
aku tau.. kompom korang pernah pegi...
tp kan... korang tau tak kat situ ada taman tema air baru bukak dlm setahun gak la
kat roof top level 5...
serius....... aku tau!
tp xpernah menjejak kaki...
selalu crocs sale buat kat situ....

tempat tu..... cantik ooooo...
ada taman menan n kolam renang...
siap ada cendawan hujan bagai.. ala ala mcm sunway lagoon.. cuma xde terowong air la..
free entrance lg tu...
serius aku baru tau...

al-kisah... ari sabtu lepas...
sambungan cerita cuti dihari raya cina....
kami jln2 kat The Mines...kali ni menjengah tempat2 yg xpernah jengah kat situ
skali tu aku ajak la hubby masuk ke tman tema tu
nama dia Splash Park

memula aku ingatkan kena byr...tanya lah kat pak gad yg jaga situ
rupanyer.. FOC ok!
cuma dia pesan nak mandi kena pakai bj renang n nak main kat playground dia kena bukak kasut...! walla! just for kids ok!
 the playground
sebelah tu ada kolam
 ada cendawan hujan n baldi air melimpah lg tu...
suka betul budak tu main air!
kolam renang... syafiqah excited nak mandi..
tp xde bj renang... bengang je dia
mama dia mana la tau tmn tema ni free...kalau x...ish2

last2.. kasi budak berdua ni main playground je..
tgk irfan... mcm budak besor..
xmain naik kat tangga
pandai budak tecik ni main slide!


kakak syafiqah pun main ni jugak...

kakak tgh pujuk mama nak mandi kolam

lepas main2 dlm stengah jam...
kami pun balik..
len kali boleh dtg Mines bwk bj mandi n towel..
mandi smapai kecut... F.O.C..

b4 balik....
wajib bergamabr kan
bughuk nyer muka aku!! wakaka!
syafiqah lak.. muka monyok sbb xdpt mandi kolam..!

next n3... kisah gi HW rmh jiran baru...

15 comments:

Nana said...

oo..
kat sini ke
pernah tgk kt blog kak aty
tp xtau kat mana..
bole la g pasni hehee

ummi sofiyyah said...

oo free ker...mcm menariks jer...blh la bwk bdk2 pegi lps ni...kite suka sgt benda2 free ni...tq share kat sini...opps lupa...salam kenal yer...

Iela Fazielah said...

nana: aah.. kat the mines je... jom pegi ramai2...

Iela Fazielah said...

hi ummi sofiyyah... salam kenal gak... sy pun suka gi tempat free ni...

||aLeaSaRa|| said...

dulu mmg tggl kat desa sri kembangan mmg tempat lepaklah mines ni.dulu tmn tema ni br je buat tak sggh pun.wah meriah ye..tq 4 this info.blh bw bdk3 mandi kat sini he3..

Iela Fazielah said...

aleaSara: itu le.. bila xsinggah kita pun xtau kan

mamaqari said...

thanks for sharing iela..bula try g ni..mcm menarik je

Iela Fazielah said...

mamaqari: mmg menarik pun

SyaNa said...

aku pegi ari tu
saje naik nk tgk
tp mcm xsesuai jek sbb org tua xbleh msk sekali dlm air
hahaa tggu la iman besar sket

YanaMIB said...

sy tahu kewujudan splash nih..ternampak ms nk pi karok kt sebelah tu..hihi..tp xpernah msk...ingt biasa² je..menarik gak eh..bley bwk bakal anak..hahaha~ =P

Iela Fazielah said...

syana: budak mcm fiqah boleh la mandi kalau dah org tua xleh masuk.. payah la pulak.... irfan xpandai berenang la pulak

Iela Fazielah said...

YanaMIB: wah.. dah planning awal2 nak bwk bakal anak tu.. hehehe.. baguih2

Dilla Ady said...

bez ek camni..

da la free, sonot ar bebudak..

sian fiqah masam muke tak dapat main air..huhu

Iela Fazielah said...

dilla: fiqah ni hantu kolam tau... tu pasal dia bengang bila xdpt mandi kolam

mummY daniSha said...

hi salam kenal..mcm best je...harus pergi heee..tutup ari ape eh...kang penat gi dr melaka tutup pulak heee

Related Posts with Thumbnails