Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

balik kampung n kenduri kawin

wah.. cuti raya cina lama2 korang gi mana???
aku.... akhirnya balik kampung setelah sekian lama xbalik
kali ni balik kampung abah aku aku sabak bernam..
windunyer kat kampung aku...
akurasa dah nak masuk 2 tahun aku xbalik sabak bernam ni...

kalau xde wedding ke hapa... mmg xjejak la kat kampung kecuali raya selang 2 tahun aku akan jejah kampung ni...wakaka
malas nak celoteh panjang...
catitan balik kampung ari khamis lepas

9.00pg: gerak keluar rmh...
9.15pg : b/fast mkn roti canai +tosei dulu kat kedai mamak al-azwath...
10.00pg : gerak balik kampung sabak bernam
1.30ptg: ngam2 smpai kampung... pengantin dah pun sanding...tgh mkn baradap
             samapi2 terus mkn n borak2 dgn cousin yg dah lama xjumpa


cousin ku yg kawin.. sebenarnyer pengantin 2 pasang
lg sepasang mana ntah tgh salam2 org..
malas nak cari.. amik gmbar yg ni je cukup!

ni pulak.. gamabr aku ada beradik + cousin aku yg lain
semua gebus gebas...besau2... hujung thn ni adik aku no.5 nak kawin..(yg pakai bj kaler coklat tu)
terus langkah 3org abg n kakak dia terus... ganaz... !

2.30 ptg : gerak balik KL semula
4.00 ptg : singgah mkn soto kat kuala selangor.... cousin belanja lagi..
7.00 mlm samapi rawang.. tido rmh kakak aku! bestnyer!

hari jumaat pagi: jam 10pg.. gerak balik serdang semula...

abis la masa aku spend utk 2 hari cuti raya cina aritu.. yg best aku rasa ms CNY adalah..tol Plus n Elite dpt less 30-40%. on hari khamis aritu... tp hari jumaat tol dah normal balik... cerita selanjutnya cuti 4hari seterusnya.... akan update kemudian ek..daaaaaaaah!

6 comments:

Nana said...

cantik tol baju pantin
suke la pepel2 tu

Dilla Ady said...

suke tgk gambar akak sefamili..ni mesti kalu jumpe nih riuh sekampung...huhu..meriah!

Iela Fazielah said...

nana: i know u peminat setia purple....hehe..mmg cantikkan.... kakak pengantin pakai putih purple.. adik pengantin pakai purple putih..

Iela Fazielah said...

dilla: bukan riuh lagi... siap terjerit2... skali skala jumpa.. mmg seronok!

Farra Dhelina said...

sbk brnam katne kak?? kg fra pun kat situ gak!

Iela Fazielah said...

farra: kat sepintas... batu berapa akak xtau... tp nak pergi tau le... nampak je kilang bernas dekat tangki air jln besar tu.. masuk simpang tu..

Related Posts with Thumbnails