Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Console cabinet + mirror utk dijual

Pengumuman lagi..!!!!

barang kedua utk dijual
Almari CONSOLE + CERMIN

masih cantik lg..... (sgt cantik pun)
baru berusia 3 tahun jugak

Spesifikasi: Almari console with drawer c/w mirror 5'
warna OAK GELAP

Kondisi: 8/10 

Harga : RM 1000 (Boleh nego lagi)

Tujuan dijual: Nak pindah rmh baru dan akan beli console cabinet baru warna putih

Bayaran : Cash & carry (transport tidak disediakan)


almari ini mmg saja dialas dgn plastik utk elak rosak, calar & kotor

pandangan almari dari dekat


rupa cermin  dia


pandangan dari sisi lagi satu
(sory xambik gmbar dr depan sbb ada meja tu... malas nak alih..)


jika berminat boleh call saya (ilah Fazilah) di 012-6098480tq

9 comments:

lydzar said...

cantik, tp takdek bajet utk benda2 mcm ni sekarang..hehe

Iela Fazielah said...

alahai....terlepas lg sorang buyer.. huhu.... biasa lah lydzar... akak bl cabinet ni pun buat hutang 12 bulan ye... harga beli rm2300 tau..

mummy_ayu said...

napa nak jual? nak pindah umah baru ker?

Iela Fazielah said...

iye mummy ayu... nak pindah rmh... dgn design lebih modern punyer furniture...

MamaYatie said...

wah sakan nak pindah ni ilah, smua baru lah nih...

jom kenal adik nuffy (n3 br saya)

Iela Fazielah said...

ala.. biasa2 je... xle sakan mana

nza said...

kiranya rumah baru, perabut semua baru la....best 3X....

Iela Fazielah said...

kak nza: mcm tu lah gamaknyer... sume dah beli dah.. n kat kedai.. siap plaster ceiling n grill.. br ila call kedai suruh hantar brg... yg pakai brg recycle nnt bilik syafiqah je n bilik tetamu...hehe..sian fiqah

Hannahadi76 said...

assalamualaikum tuan rumah...

lawonyeee.... minat gak ngan dining table tu. pastu satu lagi dapur gas ngan kabinet tu. but nak mbelinya, takde budget la. kalo bayor ansur2 blh ke? hehehheeee....

Related Posts with Thumbnails