Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

penat nyer kalau tiap2 hari mcm ni!!!

nak kata aku mengeluh xjugak..
sbb aku suke buat benda ni...
tp tu lah... mmg le penat weh...
setiap tghari dan balik keje ptg...
aku mesti dtg jenguk rmh ku syurga ku yg baru itu....

kos minyak ke ape ke...
aku xkesah.. yg penting hati puas!!!
hubby mana??? nape dia xpegi je....???
aku xsalahkan hbby pun... xkisah pun kalau dia xdpt dtg hari2 weekdays ni...
sbbnyer dia keje jauh.. kat nun Damansara tu...
dia balik pun lambat... jam 6 kuar opis...
jam 6.45 baru smapai rmh... xpela...
biar aku je yg memantau... pastu aku report kat big boss tu....
xpuas ckp aku 3G je...
kalau nak bukti sahih yg lg jelas...
aku snap gambar pastu aku MMS je...
nnt kalau nak puas hati.. ari sabtu ahad dia dtg le buat lawatan tapak...

ni pun ms taip n3 ni... aku br je balik dr lwtn tapak...
penat oooooo

gmbr selingan...
fiqah terduduk kat tangga .. penat katanyer..
jln kaki dr kete ke bwh tgga rmh xsampai 20 langkah smbil pegang tgn adik irfan..
tu pun penat ke Kak Long....
huhuhu.. alahai.. anak lah anak...

14 comments:

Zainatul Emelia said...

setiap hari ke ilah??
mesti nanti umah you meletop habis nih... :)

mamalieyna said...

hehe..kalau eina pun teruja psl 'lawatan tapak' ni..hehe..

lydzar said...

wahh mmg sgt excited nk masuk umah baru ni ye. takpe la demi kelancaran progress.. berbaloi nnt

Dilla Ady said...

takpe kak...

umah sendiri...

lain feelingnye kan..

semangat!

hihihih...

Iela Fazielah said...

zainatul amelia: amboi... ganaz ayat "meletop" tu.. idok le smapai meletup... risau je tgk mamat bangla n endon2 tu buat keje.. depan tokey bukan main diaorg.. semua ok.. ptg2 kalau xcheck.. tingkat pun xtutp tau

Iela Fazielah said...

mamalieyna: mmg seronok bila buat lawatan tapak tu.. 1 lg seronok dpt kenal jiran baru n gi tgk rmh org...hehe,.. curi idea sebenarnyer.. jahat2 aku nih!

Iela Fazielah said...

btl lydzar: sgt xcited & demi kelancaran progress.. haha

Iela Fazielah said...

dilla: sbb rmh sendiri tu lah yg sgt2 bersemangat tu....

Aleyn said...

Nak pindah umah sendiri ek...congrat

mamaqari said...

bila mama ilah nk start pindh? wah bestnyer duk umah baru....

Iela Fazielah said...

Aleyn: aah.. nak pindah umah sendiri le pulak

Iela Fazielah said...

mamaqari: nak pindah tu xtau lagi... sbbnyer meter api & air xpasang lg.. so skrg ni hanya waktu mendecor rmh tu jelah.. kalau dah siap decor n pasang grill, boleh le hantr brg sikit2..

nza said...

trkdg org lelaki ni xmcm kitakn ila...kalu boleh everyday kita nk g jengah w.pn penat.....

Iela Fazielah said...

kak nza: betul tu.... org pompuan mmg terebih excited kan... dah tu..kita nnt yg sepenuh ms pun menguruskan rmh tu nnt...bkn sang lelaki itu pun...hehe

Related Posts with Thumbnails