Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

murah...murah... dynamo murah2...

ada kakak opis aku ni...
adik dia dok kat shah alam...
rmh dia dekat dgn kilang dynamo...
kilang dynamo ni tgh buat jualan murah...
10 liter dynamo dijual dgn harga RM35...
tp terhad pada dynamo biasa kaler biru je...
slalu 3 liter pun dah kat Rm12-15 kan...??

aku xketinggalan beli ok....
sgt murah n jimat.. leh pakai 3/4 bulan xyah beli dynamo....

ada sesape nak???

korang jgn le ingat dia nak bg botol dynamo tu...
 dia letak dlm botol besar 10liter ni jelah...

6 comments:

SyaNa said...

eh best nye
bleh jimat.kalo nk ko bleh belikan ke??

Iela Fazielah said...

syana: boleh.. ko nak ke??? aku orderkan... tp camne ko nak amik??? nak dtg upm ke nak jumpa kat mana2 ni?

Adyshariz said...

baguh la beli bebanyak, jimat skit kan,

Intan Inn said...

ermsamalah macam member kat rumah nie jual..erm tp adasoftener sekalai...ermmmg banyakkan,..boleh tahan lama pakai

Iela Fazielah said...

mmg berbaloi adyshariz oi...

nur said...

wah.best tu leh jimat..
ALL IN ONE

Related Posts with Thumbnails