Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

terkilannyerr.... susu ku tumpah lagi

harini sbnernya aku agak terkilan lg...
mcm biasa.. hantar irfan n syafiqah ke taska
bila dah smapai taska.. aku pun nak amik beg irfan
skali.........

SUSU PERAHAN KU TUMPAH LAGI
sedihnyer...
byk tu....5 oz... utk irfan minum pagi ni susu tu
kecewa lg aku...
aku ni gabas la... kekadng 1 tahap...
aku bendi dgn botol susu avent ni tau...
aku rasa mcm dah tutup ketat2...
tp rupanya... still xkuat...
tu yg susu meleleh tu...
penat aku perah sehari smlm/..... 2 kali perah baru dpt 5oz...

w/pun susu xdpt perah byk...
sekurang2nye.. aku still dpt jimat susu irfan kalau hantar ke taska
1 botol EBM, 3 botol FM
jimat tu....
sory ea irfan... mlm kang jelah irfan minum susu mama ye...

13 comments:

lydzar said...

alahai ciannya..kena tukar brand botol susu kot :D

mamalieyna said...

aduhaaai berharganya susu ibu tuu..huhu..apa nak dikata..

Iela Fazielah said...

lydzar: tu le pasal.. tp malas nak bl lagi dah.... ada sebijik lg xguna.. sayang pulak

Iela Fazielah said...

mamalieyna: mmg sgt2 berharga... susu sendiri tu

SyaNa said...

ala siannye :(
xpe nnt malam perah lg ye

maslinamansor said...

ala... sayang yer...
sabar la yer

FAIZA AMIR 2001 said...

alaaaaahai sedihnyaaaa......byk plak yg tumpah....huhuhuhu

nza said...

mmg frustkn kalu trjadi bnde2 camni...xpelh ilah, xde rezeki irfan la tu....jgn sedih2 k....

Srifairus said...

sayangnyer.. nk buat cmne.. tak de rezeki irfan..

SyaNa said...

uik, ni no syarul:019-2353585
ko call la dia.kot dpt rege yyg murah :-)
mention jek nama aku
hahaa

Iela Fazielah said...

syana: ok.. tq.... best2!

Momma Mia said...

alahai siannya.. takpe takde rezeki namanya. InsyaAllah rahmat tuh
semoga susu makin meriah..fuhhhhhhh Amin!

Iela Fazielah said...

mudah2an... amin

Related Posts with Thumbnails