Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

FROM TIYA WITH LOVE 1ST GIVEAWAY

ada GA yg menarik...
daku telah di tag oleh momma lydzar utk sertai GA ni..
sgt sempoi tp menarik...yelah.. utk aku yg suka makan dan makan dan makan ini..ahaks!!!
sesapa nak join leh klik kat bawah ye...




tgk syarat2 dulu:

1. terbuka kepada semua org yang ada blog.

2. suka hati nak follow "from tiya with love" atau x.

3. letak banner nih kat entry korang, link kan terus ke entry ni.

4. wat entry pasal GA ini dan bgtahu kenapa anda suka makan.

5. tglkan link terus ke entry GA anda kat comment box entry ini.

6. tag 2 orang kawan anda yang jugak suka makan. n make sure dorang tahu anda tag dorang
7. tarikh tutup adalah pada 20 oktober 2010.

ok... rasa mcm boleh penuhi...
so inilah penyertaan dari saya.. kenapa saya suka makan??? tp sory lah sbb sy mmg xpandai nak susun ayat dan buat ayat...

ok... saya suka mkn sbb...

1. saya perlu makan utk dptkan tenaga... betul tak??? bila ada tenaga baru boleh meneruskan hidup... kalau xmakan xleh hidup....barulah boleh buat kerja dgn senang dan hati juga girang

2. saya ada satu peel yg xboleh nak disekat iaitu suka makan...bila mkn saya akan makan samapi xhingat dunia...sbb sy mmg suka mkn!

3. makanan yg mempunyai pelbagai rasa dan tekstur... lg cantk makanan tu dihias.. lg menarik dan tertarik lah makanan tu membuatkan saya rasa mmg tak tahan nak control makan...oleh itu.. itu sebab lah saya suka mkn...

4. dan akhir sekali saya suka mkn sbb nak menikmati hidup ini.. walaupun saya suka mkn.. tp sy tetap control pengambilan jenis makanan tersebut... mestilah seimbangkan
jgn lak makan smpai boleh jadi penyakitkan.... hidup hanya sekali.. so enjoy ur life with eating!!!

akhir skali.. saya nak tag:
1. syana - sbb dia mmg suka mkn
2. sesiapa yg minat nak buat pasal entri makan2 ni

2 comments:

alyyani said...

well saod kak. harap ada luck. gud luck! :)

p/s : kebetulan mmg sy tgh baca blog akak, nampak komen akak lak kat blog saya :)

sall said...

GA mkn. mkn utk hidup, hidup utk mkn, mn satu yg betul???
gudluck utk awak.

Related Posts with Thumbnails