Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

gambar saki baki gi giant yg lepas

ingt tak n3 aku gi giant yg amik gmbar kat booth Dutch Lady aritu..
sambil2 tunggu papa beratur byr harga brg2 rmh...
aku melayan 2 beradik ni main kat tepi dinding ni...
mcm biasalakan...
memula si kakak sibuk main..
pastu adik pulak mengekor je

tgk la..
ms ni sedang bertolak2... adik nak ke kanan...
kakak nak ke kira... hai.... 

mama diaorg ni malas melayan..
lepas bape minit.. dah ok balik
aku nak snap gmbar.. suruh irfan senyum..
bukan main comel dia senyum...

lepas 2 minit aku paling kepala nak tgk hubby dah abis byr ke blm...
skali kakak jatuh bedebuk! padan muka!!!
terus xmain lg kat besi alang tu lg...

2 comments:

mamalieyna said...

alolo...tomei main berdua ye..tak sabar nk tunggu arif ada adik nnti..leh kwn2 camni..hee~

NzA said...

kesian kak long...ada benjol tak????

Related Posts with Thumbnails