Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

kad hari ibu tahun ini utk mama Syafiqah

pagi td mcm biasa...
kemas bj sekolah syafiqah
mlm smlm nak kemas xsempat.. balik dah lambat..
lipat n iron bj yg baru basuh...
beg syafiqah mmg xterusik...
just beg irfan je aku kemaskan utk keluarkan towel yg lembab

so... bila dah bukak beg..
angkat la bj syafiqah...
wat a pleasent surprise...
ada wish kad happy mothers day tersemat cantik di kolar bj dia...
aku senyum2 gumbira.....


pastu pelagi...
terus la bukak kad tu....

ni rupa kat belakang kad dia...

bila dah bukak besar2.....
hasil kerja warna syafiqah di tadika HO

seee...... kemas je fiqah mewarna skrg berbanding tahun-tahun lepas...
eceli... bkn kad tu aku kisah..
tanda penghargaan cikgu2 suruh bg kat mama tu aku sgt hargai..
harap sampai besar dia akan ingat hari2 bahagia mcm ni.. 

jam 7pagi lepas fiqah siap mandi n berbaju sekolah pg td...aku tanya dia..
"kakak, kakak ada kad ke nak bg mama???"
dgn bulat mata fiqah dia menjawab: "aah..ada mama.. dlm beg skolah kakak...."
aku: "kad ape tu??"
syafiqah : " kad hari ibu mama" utk mama ye.... cikgu suruh bagi..."
aku : "tq kakak... sayang kakak!"

kali ni xde rs sedih2 mcm last year sbb last year aku ada termarah2 kat dia....
sgt berbunga2 hati ku sekarang ni...:D

5 comments:

alyyani said...

cantik syafiqah color. kemas je. harus la mama bangga. terharu la kan? :)

MamaYatie said...

cantek2x..pandai fiqah kaler2...

selamat hari ibu ilah!

Dilla Ady said...

ohhh...lambatnye dak acha nk besau..nk jugak kad camni..

♥MiZz-siHa♥ said...

bgs tadika2 skrng nie kan..memupuk sifat kasuh sayng..

mummy_ayu said...

sweet...tak sabar tunggu Ian school..leh dpt macam nie..

Related Posts with Thumbnails