Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

nangis2 bila tgk citer desperate housewives skrg

korang..mlm smlm korang tgk tak citer desprete houseviwes tu??
kat 8tv??
dah 2 minggu kebelakangan ni..
bila tgk citer ni mesti aku nangis2...
nagis kat part si Gaby tu..sedih bila carlos xmemahami perasaan seorg ibu 
lebih utamakan si anak dia yg gemok tu berbanding perasaan bini dia
xkisah la bila grace tu dah xde... tp smapai semua gmbar pun nak delete...
mmg sedihla..
sedih bila Gaby sanggup bl patung yg rupa mcm Grace n bwk kehulu ke hilir
sedih smlm bila diaorg kena rompak Gaby sanggup bahayakan diri nak angkat anak patung dia

aku sbg ibu sgt memahami ape yg Gaby tu rasa...huhuuu
kisah yg lain pun touching gak... tp bab Gaby ni sgt terasa la...

papepun...aku suka tgk DH!!!

4 comments:

Farah Shamsudin said...

menghayati ni.. sampai menangiss...

Adyshariz said...

citer ni mmg best..tapi selalu x smpt tgok..huhu

♥MiZz-siHa♥ said...

xtau pon dah stat...nie siri yg br ke??

Dilla Ady said...

pasal si gaby nih mmg sedih la kak...mane same kan anak org ngan anak sendiri..walaupun anak org tu kite jaga dari lahir..tp still kite tetap lebih sayangkan anak sendiri..cume laki die tu jek cam kejam sket tak paham die..

dilla lak da dua minggu tertinggal...leh tgk online kt mane ek?

Related Posts with Thumbnails