Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

nak beli oven..... nak masak kuih raya

korang... syok aku tgk ramai betul org masak kuih muih nak raya ni
thn ni aku kunun2 ada buat 1 azam..eceh..eceh..eceh..
ngengada tul aku nih...
kunun2 nak buat kuih raya la...
bukan per... teringatkan puteri ku si syafiqah...
dah ada anak pompuan yg dah besor tu..
adalah teman nak buat operasi masak memasak ni kan..
tp tu lah.... aku xde oven lg...
puas aku bodek laki ku yg jimat ni
dia buat dunno je
aku dah ushar2 dah smlm kat carrefour alamanda tu
nak beli besor ke... kecik??
nak beli mana satu ye..??
jenama ape yg bagus???
ada cadangan???
xsabarnyer nak masak....

ni oven angan2 ku... jenis elba ni ok ke??


10 comments:

alyyani said...

ha baru tgk oven tu semalam kat jusco. ok kak. nanti bole buat ayam golek. hehehe... oven skang tgh promosi gila2. wajib la akak rembat satu. :)

Sitisifir10 said...

teringat tahun lepas dapat hadiah oven dari mak...dah cik abam buat tatau masa kita nk beli,,last2 mak jugak tolong memahami...tp dia tebus kupon cosway je pun :P

MaMa aDaMaQiL said...

oven tu ok kak..nat punye sebijik camtu..kalo bkr kek msk serate xde la yg belah dlm lbh msk belah luar krg msk..sbb die ade blower..rembat je kak..

Iela Fazielah said...

allyani: okeh... komen positif.. nnt gi jusco akak rembat.. nak print skali resepi buat kuih choc chip.. leh soping skali brg utk buat biskut tu kat jusco nnt... ada promo kan?

Iela Fazielah said...

sitisifir10: untungla mak bg hadiah.. daku??? sendiri kena kasi hadiah le nampaknyer.. huahua

Iela Fazielah said...

MaMa aDaMaQil: wah... natt dah lama guna ye?? okeh... lg 1 komen positif.. harussss kena beli nih

Dilla Ady said...

dilla ade gak oven..tp yg biase2 jek la murah2..

kalu setakat wat biskut simple2 leh jek..

n nak panaskan lauk pun senang..

beli jek kak..byk kegunaannye nnti..

Farra Dhelina said...

wah bersemangat ! blh lah buat biz nnti

nza said...

bagus 3X.....masa tgh rajin terus la g smbar oven tu...akak guna jenis panasonic...ok gak..dh lama masih ok lg...

lydzar said...

saya ada oven yg sebijik mcm tu..

tp tak penah pon teringin buat kuih raya..hahaha..

setakat guna nk grill ayam je..sekian hikhikh

Related Posts with Thumbnails