Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Sape lah org ke "100" follower ku???? Dia adalah bertuah...

Di ruangan follower ku dah tertera 99 org...


daku sedang menantikan org ke 100 muncul menjadi follower ku...
org tersebut akan kuberikan hadiah berupa wang tunai dibank in ke akaun org tersebut...
jadi.... siapakah dia???

andakah???
cepat klik....

12 comments:

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ala dah join dulu tak dapat jadi yg bertauh itu

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

bertuah ..salah eja

Intan Inn said...

wahh bestnyer dapat hadih..sapalah yg bertuah tu yer...hehehe
ilah intan ada tag eila k nt tengok..

Farra Dhelina said...

wah untung aaa yg ke 100 tuu..rezeki di bulan pose heee

Fieza79 said...

sape la yg bertuah tu...

maszmadi said...

bertuahnye badan kalu dapat.. ehem2 yang nombor 77 x dpt ape2 ker.. hehe

mama zharfan said...

dh jd follower siap2 masa join contest :p

sall said...

http://salldann.blogspot.com ialah follower ke-100....hahahahaha....aku jeles...Kalau lah aku tau ada adiah tuk follower mu yg ke-100, dah tentu aku tunngu no ni. Geram ni...opss..pose xboleh marah2 kan.

sall said...

hahahaha....aku dah tau siapa followermu yg ke-100...http://yananuar-contest.blogspot.com/, dan http://yananuar.blogspot.com/. Tahniah3 tuk yana. Jom terjah blog yana.

Iela Fazielah said...

oo.. cik sall siap msg lg bg tau.... hahaha.... tahniah to cik yana!!!

iXa NrzMy said...

tahniah utk yana...follower yg ke 100

maslinamansor said...

Dah lebih dr seratus... :)
Taniah kepada yana...

Related Posts with Thumbnails