Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Tahniah pada Follower ke 100

Tak sampai 2 jam aku announce sapekah bakal follower ke 100...
lepas lunch tghari tadi 9 komen yg sedih sbb xdpt jd follower ke 100...
ala.. nak wat camne.. bkn plan pun.. heheh
tp dah 2 hari aku tgk status follower tu 99 org je...
tu yg saja buat GA tu...
bukan main korang yeh.. dpt adiah baru nak klik...
hahaha... jgn marah.. main2 je..

k lah... seperti yg korang tgk kat atas tu...
pemenangnyer adalah...
YANANUAR




so.. pada Yana Anuar... tahniah ye..
kak Ila nak bg RM10 buat duit top up handphone ke...
tak pun buat belanja buka puasa kat Bazaar Ramadhan...
beli jgn tak beli...hehehe..
suka tak???

Yana nnt tolong emel kak ila no akaun bank ye..
lg cantik kalau ada akaun CIMB...
emel kak Ila : ilahfazilah@gmail.com

ok.. pada yg lain..
nntilah...kot ada idea2 nak buat GA lg.. nnt Ila bg tau ye...

4 comments:

sall said...

Tahniah Yana Anuar.

Iela Fazielah said...

apsal yana ni xreply ye.. dia dok diam2 je... xnak hadiah ke??? yana.. oooo yana....where r u?

YanaNuar said...

ye..yana ada ni kak..sowi lambat reply..baru jer sampai dr kg semalam..so,pagi ni baru leh on blog..dah anta mel tadik..mulanya nak join gak contest Syg Adik tuh..laa tengok2 dah umum result dah uhuhu sedihnyaaa..

Kalo susah2 sgt..akak topup kan kredit hpone saye je la kak ngeeee..kebetulan gak ngah habes kredit nih..ahaks manyak cekadak tul la kan??? hehehe...keje akak jadi lagi senang =D

Iela Fazielah said...

ok yana....tunggu ye

Related Posts with Thumbnails