Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

bila papa baek hati nak membelanja anak bini

aku masih rasa susah nak caya bila hubby tetiba sgt2 baik hati nak blnja itu ini
sepanjang 4 hari cuti...aku xmasak..
tiap2 hari mkn luar... kos semua dia tanggung..
rasa mcm sgt2 peliks...
bkn sikit2 or murah2...
tp aku sgt seronok...
hari sabtu tetiba hubby sibuk tanya aku..
ape mainan yg best nak bg anak...
aku??? peliks....???? papa nak bl mainan anak???
last week dia dah blkan irfan menan Ben10 secenonet rupa 
harga kat rm40 tetiba...
pastu kalini nak bl hadiah lg????
siap suruh aku tunjuk lg...
kebetulan akukan Toy's R Us members..
ada dpt catalog kat rmh....

siap tanya syafiqah nak hadiah ape lg....
so.....lepas rancang2.....hari isnin last day cuti kami ke MV...
pun mood baik snggup nak mengharung lautan kereta di Midvalley...
skali nak bl baju2 baru utk syafiqah....pakaian utk ke taska je...

so....lepas sejam dok belek menan kat TRU...
hadiah yg dibeli utk irfan adalah...

lori mega bloks ni....
nak jenama CAT ni jugak... lain dia xpercaya...

last week dia blkan irfan menan Ben10 ni...
Ultimate Spridermonkey....
ape2 la minat 2 org jantan ni...fenin aku...


utk syafiqah lak...
xde benda lain...
asyik la patung barbie lg....

ini menjadikan patung Barbie syafiqah dah ada 4 bijik 

bukan main suka irfan & syafiqah

mlm tu syafiqah main la menan dia 


nak jd citer lagi....
dah alang2 gi MV ni...
dah jumpa pulak butik Motherclub....aku pun gatal2 la nak tambah koleksi bj ngandung aku
saje test2... kunun2 nak borong la 2 helai...
ala 50% less....

ms nak byr.. tetiba hubby ckp...
xpe.... BIAR SAYA BAYAR...
aku???? dia byr lg???
aritu dah bl seluar ngandung.. bg hadiah kasut n spender ngandung..
nak bg lg bj ngandung baru???
aku suka la... org nak byr kan...

bj yg dibeli...
wah...sukanyer....
bj utk gi pejabat...
menghabiskan sisa mengandung lg 3 bln ni

to hubby: 
"sayang... awak terbaik la... sayang awak! papepun TQ ye..."
"rajin2 belanja lg ea....muahhhh! I lap U!"


11 comments:

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

wah bestnya, leh la borong banyak2 lagik

syanasaid said...

dapat duit terpijak kot
tu yg bg zakat kt anak bini
:-)

Dilla Ady said...

beznye kalu org belanja ni kan..perasaan berbunga-bunga tu susah nk digambarkan!

Iela Fazielah said...

anje: segan2 nak borong itu ini... kang tetiba dia mintak balik duit.. fengsan nak bayar..haha....

Iela Fazielah said...

syana: tulah... duit ape yg dia pijak pun xtau...

Iela Fazielah said...

dilla: mmg xleh gambarkan lah..tp mmg hepi sgt

Aleeya (Yaya) said...

byknye toys....alhamdulillah rezki jgn ditolak yea hehehhe

Iela Fazielah said...

aleeya: hehe.... betul... ada rezeki...amik.....org belanja...amik....haha

sumysya said...

sronoknya la kan....best la klu pemurah cam tu...

Iela Fazielah said...

sumysya: kalau selalu mcm ni..mmg syok.....

damien said...

keje untuk anak bini, beli barang pancing dan aktiviti memancing. hehhehehehehhheheheeeeehhe. Saja belanja sebab nanti nak beli barang pancing orang rumah tak marah

Related Posts with Thumbnails