Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

personalized tumbler by tupperware....

salam hari cuti kengkwn....
arini br ari ahad..... kalau org cina tgh mkn besar ni kan??
emm....amacam???2 hari cuti sempena thn br cina byk benda x buat...
mcm aku...dlm 3 hari cuti (cuti since jumaat) mcm2 dpt buat..
tp utk permulaan...suka aku nak citer pasal personalized tumbler ni...
ni product br dr tupperware...
eceli xla br sgt.... since bln december 2011 punyer kempen..
aku order... tp amiknyer br ari khamis aritu...

nak jd citer...aku suka dgn tumbler ni...
bkn sbb utk isi air je...
tp sbb ia sgt2 cun n kreatif...
apa yg kreatif??? kreatif nyer leh colour dan letak gmbar kat tumbler tu..
ni rupanyer yer..

pinjam gmbr dr blogger dealer tupperware ni...
harga murah je.. tu pasal aku bl...

dpt2 je tuppperware ni...suka betul syafiqah
sbbnyer dia xsabr2 nak kaler ye..

ok....ni brgnyer....

ok...lepas bukak...
ini yg ada...
ada instruction paper...
leoas di keluarkan semua benda dr tumbler tu
sekeping kad utk diwarnakan
bersemangt syfqah nak kaler


akhirnye.. hasil warna lepas siap
tu pun aku tlg kalerkan...dia kata penat la pulak..
sabar jelah...

pastu....operasi pilih gmabr dlm album...
eceli aku dah lama xcuci gmbar ni...
dah 2 thn.... dah beratus2 keping menunggu utk dicuci...
kira amik gmbar lama jelah

minah ni berkenan dgn gmbar ni...amik jelah

ms utk menggunting mengikut saiz n selitkan kat kad td


lepas siap...
masukkan balik kat botol dia...

akhinyer... bila dah siap....

amacam??? cun x???
pasni syfiqah bwk gi skolah pun xsusah2 nak recognize dia punyer tumbler..
sbbnyer dah sah2 ada rupa dia kan?

hehe....
itulah ceritanyer

8 comments:

eRiNsZ said...

snang klo tertinggal cikgu taw sape pnyer hihihihihihihi...

sall said...

akk order lak ni xdpt2,katanya no stock.

Iela Fazielah said...

eRinNsz: betul2... cikgu2 leh promote suruh anak murdi pakai tumbler ni ...cikgu pun xyah pening kalau anak murid tertinggal bekas air..hehe

Iela Fazielah said...

sall: kak sall..kalau xde stok payah la.. bendalah ni pun mmg mcm pisang panas sbb murah.... tp dah msk bln 2 rasanyer mmg xde dah

alyyani said...

kak, bekenan! mcm2 lah produk skang ni kan. kreatif sungguh.

Iela Fazielah said...

alyyani: itule pasal... cun n kreatif

mummy_ayu said...

wah..comel la..tak perasan ada pun..

Iela Fazielah said...

mummy_ayu: tumbler ni limited release... eceli dgn pembelian RM280 br leh bl tumbler ni..tp ila rasa next month mesti keluar blk ni

Related Posts with Thumbnails