Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

makna disebalik lafaz akad sang suami

amik dr FB....
ya Allah..besar tanggungjawab si suami...
sama besar dan berat jugak dgn tanggungjwab si isteri...
tp ada yg lalai dan xamik peduli....

5 comments:

azrinna said...

sebab lumrah manusia memang mudah lupa.

mummy_ayu said...

tu la ada gak baca kat FB tadi..berat tul tanggungjawab yg dipikul oleh husband..

iizla said...

nampak mudah, tapi besar tanggungjawab tuh. kene share kat lelaki2 jugak

Adyshariz said...

eemm..kalau lah diorang tahu mcm mana beratnya kene tanggung semua tu..kompem ramai wanita malaysia ni duk umah jer jwpnya.. hehe

noor said...

ayatnya simple tp penuh dengan makna yang tersurat dan tersirat kan

slm kenal

Related Posts with Thumbnails