Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Latest promotion by Anmum club... harus nak redeem gak!

korang ada x yg jd ahli Anmum Club???
aku kan... semua brand susu aku jd ahli

minggu lepas dpt promo emel dr Anmum
sory.. brosure dia terbelah2...

so... mlm smalm dok kemas brg2 dlm almari dapur
sambil2 cari pencedok2 susu anmum Lacta yg aku consume selama 16bulan menyusukan Irfan
tinggal 6sudu je
last redeem dpt Blood presure set dr Anmum 

kali ni aku aim nak redeem Child Monitoring Devices
tp kena ada 7scoops...
nampaknyer blk ni kena gi Jusco /Giant beli gak sekotak susu Anmum 
aku nak redeem gak!
tp dah beli kena gak la minum kan
xpe... irfan still lactating lg di mlm hari
nnt minum susu Anmum ni blk..mesti susu meriah semula 

dpt bendalah tu lepas ni boleh suruh syafiqah tido bilik dia sorang2
no more excuse..hehe

ok.. borg dah isi....
alamat dah tulis..
tinggal 1 sudu lg nak cukupkan..
kemudian..leh pos!!!

so mummy2 n mama2..
jom redeem ramai2! 

No comments:

Related Posts with Thumbnails